امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سیباموتور به جمع عرضه کنندگان خودرو در بورس کالا پیوست

۳۵ دستگاه کامیون کشنده سیباموتور ۱۲ مهر روی تابلوی عرضه بورس کالا می رود. سیباموتور چهارمین عرضه کننده خودرو در بورس کالا است.

به گزارش فراسو، براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA4180 متعلق به شرکت سیباموتور ۱۲ مهر روی تابلوی عرضه می رود.

این خودروها که در ۱۲ آذر (یعنی دو ماهه) تحویل خریداران می شود، با قیمت پایه ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال (معادل ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان) در بورس کالا عرضه میشود.

در مشخصات کالای عرضه شده آمده است: هر کد ملی (شخص حقیقی) یا شناسه ملی (شخص حقوقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

رنگ خودروهای عرضه شده سفید بوده و خریداران جهت تحویل خودرو باید به اداره تحویل سیباموتور واقع در محل کارخانه مراجعه کنند.

همچنین خریداران ملزم به واریز وجه هزینه های زیر همزمان با تسویه اصل مبلغ هستند.

این هزینه ها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۱۰۲ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۱۱ ریال است که به ترتیب مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۲۲ میلیون ریال، صدور کارت خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، هوشمند سازی کارت سوخت به مبلغ ۴۳۵ هزار ریال، شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، پست به مبلغ ۳۲۷ هزار ریال و بیمه شخص ثالث به مبلغ ۷۷ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۱ ریال) را شامل می شود./کالاخبر

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Uwc2SV