امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدار معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ بانک ملی با فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی

همزمان با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران در مشهد مقدس ، به منظور بررسی مشکلات تجار و واحدهای تولیدی و صنعتی و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای قانون رفع موانع تولید ، جلسه ای با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان و تجار کشور افغانستان برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در جلسه ای که با حضورحمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب  و دیگر مسئولان استان برگزار شد ، بانک ملی ایران را یار و یاور تولید و صنعت دانست و گفت: بانک ملی ایران در ارائه خدمت به واحدهای صنعتی و تولیدی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و نخواهد کرد .

وی با اشاره به مشکلات اخیر اتباع در استفاده از خدمات بانکی اظهار داشت: مدیران بانک با تلاش بی وقفه در صدد رفع مشکلات پیش آمده برآمدند و به لطف الهی این مشکلات چند وقتی است که مرتفع شده است .

در ادامه این دیدار حمید صفای نیکو طی سخنانی اظهار داشت:   اداره امور شعب استان خراسان رضوی همچون گذشته آمادگی کامل دارد ، خدمات بانکی مورد نیاز را به واحدهای تولیدی ، صنعتی و اتباع محترم ، ارائه نماید .

حمید صفای نیکو همچنین گفت همه شعب و واحدهای این اداره امور شعب آمادگی ارائه خدمات به اتباع  را دارند و اتباع محترم می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

همچنین در این جلسه مدعوین ضمن بیان دیدگاه های خود نکاتی را مطرح کردندکه مقرر شد مسائل مطرح شده در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن جهت پیگیری و اقدامات اجرایی به اطلاع مدیران ارشد بانک رسانده شود .

در این سفر محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو به همراه رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی در راستای جذب مشتریان جدید با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دیدار کردند و در خصوص گسترش تعاملات و همکاری های متقابل به گفت و گو پرداختند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yQdJk3