امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تقدیر فعال بزرگ صنعتی از عملکرد بیمه “ما” / عبور همکاری مشترک از یک دهه

نشست دو جانبه میان مدیران شرکت ایروف با سابقه ۳۵ ساله در زمینه تولید مفتول های صنعتی و شرکت بیمه «ما» با موضوع بررسی همکاری های جدید و تمدید قرارداد ارائه خدمات بیمه ای در فضایی صمیمانه برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»؛ در این جلسه مسعود جعفری، رئیس هیات مدیره شرکت ایروف و مصطفی آقارضی، مدیر بیمه های مسئولیت بیمه «ما» و همچنین سارا شاهوردی، سرپرستی بیمه «ما» در منطقه غرب تهران حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، رئیس هیات مدیره شرکت ایروف با تقدیر از عملکرد شرکت بیمه «ما»(سهامی عام) در ارائه خدمات بیمه ای در طول ۱۰ سال اخیر، از ابتکار عمل این شرکت در تجمیع پرتفوی رشته های بیمه ای درمان، اتومبیل، عمر و حوادث و آتش سوزی ابراز رضایت کرد.

در ادامه نیز مدیران دو مجموعه ضمن اشاره به منافع مشترک بیمه گر و بیمه گذار، ابراز امیدواری کردند: همکاری ها در زمینه ارائه پوشش های بیمه ای متناسب با نیاز هلدینگ ایروف گسترش یابد.برهمین اساس مقرر شد، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان شرکت ایروف به مدت یک سال دیگر تمدید شود.

گفتنی است شرکت ایروف با برخورداری از تجارب ۳۵ ساله مدیران بنیانگذار آن در تولید مفتول های صنعتی، هم اکنون به عنوان بزرگترین کارخانه کشش مفتول ایران، در زمینه تامین نیاز عمده مصرف کنندگان مفتول های صنعتی شامل مفتول کم کربن، مفتول پرکربن، خوش تراش، آنیل فسفات، مسوار و سیم جوش زیرپودری فعالیت می کند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Cczqk0