امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاکید بر تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در شعب بانک ملی

جلسه بررسی عملکرد هفتگی روسای ادارات پنج گانه و شعب مستقل استان تهران بانک ملی ایران با حضور معاون امور شعب و بازاریابی تهران برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران طی سخنانی برلزوم جذب منابع با محصولات و ابزارهای موجود، اصلاح و بهبود وضعیت نقدینگی بانک، وصول مطالبات و مذاکره با مشتریان اعتباری و ترغیب آنها به استفاده از ابزارهای تعهدی(ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی و…) تاکید کرد.

وی از همکاران خواست با مدیریت و کنترل مصارف و اولویت دادن به مشتریان دارای حدنصاب میانگین، تسهیلات تکلیفی ازجمله تبصره ۱۸ ، وام ازدواج ، فرزندآوری و…. در جهت جذب منابع و رسیدن به اهداف بانک تلاش کنند.

بیرانوند همچنین بر توجه، تکریم و رعایت اخلاق حرفه ای با منابع انسانی به خصوص بانکداران به عنوان پیشانی و ویترین بانک ، تاکید کرد.

معاون امور شعب و بازاریابی تهران در ادامه افزود: انتظار مدیریت عامل بانک ازهمکاران در استان تهران باتوجه به ظرفیت های فوق العاده اقتصادی و وجود شرکت های توانمند و دارای منابع قوی، بسیار بیشتر از وضعیت موجود است، که حصول وضعیت مطلوب تلاش، هوشمندی ، تعصب و مجاهدت بیشتر روسا و مسئولان شعب را می طلبد.

در پایان مقرر شد جلسات بررسی عملکرد در سه شاخص اثرگذار تجهیز منابع ، تخصیص بهینه و مدیریت مصارف و وصول مطالبات بصورت هفتگی برگزار و عملکرد ادارات امور شعب و شعب تحت پوشش مورد بررسی قرار گیرد.

طرح دیدگاه ها و موانع و مشکلات موجود توسط روسای ادارات و شعب مستقل از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/aAuLkb