امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

تأکید مدیر عامل بیمه ایران بر حرکت شرکت های بیمه در جهت آشتی مردم با بیمه

حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران در نشستی که با حضور دکتر هادی قوامی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل شرکت های بیمه در ساختمان جدید سندیکای بیمه‌گران برگزار شد، ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از حمایت وزیر و معاون امور بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی از صنعت بیمه، اظهار داشت: در شرایط کنونی و با توجه به تحولات اقتصادی کشور، برای گسترش فرهنگ بیمه، حرکت شرکت های بیمه عضو سندیکا باید در جهت خدمت بی منت و آشتی مردم با بیمه باشد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،  شریفی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه سندیکا در ساختار حرفه ای بیمه گری خاطر نشان کرد: نقطه نظراتی که در جلسات سندیکا مطرح میشود، راهگشای مسایل مختلف صنعت بیمه کشور است و امیدوارم با تداوم حمایت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، بتوانیم از ظرفیت های قانونی دستگاه های مختلف کشور بهره‌مند گردیم .
وی یکی از این موارد را، دسترسی به سامانه جامع حمل و نقل کشور عنوان کرد و افزود: از طریق این سامانه می توانیم، علاوه بر ارائه نرخ های فنی در بیمه های اتومبیل، به سمت بیمه‌گری هوشمند، دیجیتال و توسعه بازار حرکت نماییم.

مدیرعامل بیمه ایران، خواستار رعایت نرخ های فنی و حقوق مشترک شرکت های بیمه عضو سندیکا شد وتاکید کرد: صنعت بیمه بعنوان یک صنعت حرفه ای، نگاه کاملا تخصصی به  مسائل فنی و رعایت حقوق بیمه گزاران دارد. بنابراین باید با رعایت اصول حرفه ای، ارایه نرخ های واقعی، نو آوری و خلق محصولات جدید  بیمه‌ای، موجب گسترش بازار و فرهنگ بیمه، نزد مردم عزیز  وجامعه بیمه گزاران باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lOeVbK