امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص لاستیک تشویقی به ناوگان اتوبوس فعال در جابه‌جایی زائران

معاون حمل‌و نقل سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از تخصیص ۲ تا ۶ حلقه لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «حمیدرضا شهرکی» از تخصیص لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد و افزود: به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب مالکان و رانندگان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابجایی زائران اربعین، در قالب طرح تشویقی، ۲ حلقه و حداکثر تا سقف ۶ حلقه لاستیک اختصاص می‌یابد.

وی بیان‌داشت: به منظور ایجاد انگیزه در مالکان و رانندگان ناوگان اتوبوسی برایمشارکت حداکثری و فعالانه در امر خطیر جابه‌جایی زائران اربعین حسینی، نزدیک به ۳۰ هزار حلقه لاستیک در اندازه‌های مورد نیاز اتوبوس‌ها، با پیگیری‌های این سازمان و مساعدت مجموعه وزارت صمت تخصیص داده شده و در سامانه توزیع لاستیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به آدرس http://tire.rmto.ir بارگذاری شده است.

شهرکی  اظهار داشت: به مالکان ناوگان اتوبوسی که از مورخ هفتم شهریورماه با دریافت صورت وضعیت عادی در مسیرهای اربعین مشارکت و حضور تاثیرگذار داشته اند، به ازای هر سه هزار کیلومتر پیمایش معادل ۲ حلقه و حداکثر تا سقف ۶ حلقه لاستیک تخصیص داده می‌شود.

معاون حمل‌و نقل سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای خاطرنشان‌کرد: مالکان ناوگان اتوبوسی مذکور می‌توانند با مراجعه به اداره‌های کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها در سراسر کشور و دریافت حواله مربوطه نسبت به خرید لاستیک های مدنظر از مراکز توزیع تعیین شده که پوشش دهنده کل کشور هستند، اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Xu7dhh