امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

حماس: قسام قادر به ایجاد تحولی راهبردی در پرونده تبادل اسرا است

سخنگوی جنبش «حماس» اقدام گردان‌های قسام در انتشار تصاویر دو نظامی اسیر صهیونیست را بیانگر توان بالای فرماندهان قاسم در بازی با برگه‌های مهم و ایجاد تحولی راهبردی در پرونده تبادل اسرا با دشمن دانست.

به گزارش فراسو ، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد، آنچه گردان‌های قسام در خصوص نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه انجام داده است، نشان‌دهنده درایت و قدرت فرماندهان قسام در بازی با برگه‌های مهم و ایجاد تحولی راهبردی در پرونده مبادله اسرا با دشمن صهیونیست است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد که گردان‌های قسام پیام خود را خطاب به اسرائیلی‌ها منتشر کرد.

برهوم اظهار داشت، دولت رژیم صهیونیستی به اسرائیلی‌ها دروغ می‌گوید تا بر ضعف و ناتوانی خود در مدیریت پرونده مبادله اسرا سرپوش بگذارد.

وی تاکید کرد که قسام با این پیام، مجددا توپ را به زمین دشمن صهیونیستی انداخت تا به مسئولیت‌های خود عمل کرده و بهای امضای قرارداد مبادله اسرایی دیگر را بپردازد.

دیروز یکشنبه، گردان های عزالدین قسام با انتشار تصاویر هدار گولدین و شائول آرون دو نظامی اسیر اسرائیلی در غزه از عدم اهتمام مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به تعیین وضعیت این دو نظامی اسرائیلی خبر دادند.

گردان های قسام با طرح هشتگ‌هایی همچون «دولت شما دروغ می گوید» خطاب به ساکنین سرزمین های اشغالی از عدم تمایل مقامات این رژیم نسبت به آزادی این دو اسیر صهیونیست ابراز تعجب کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/QcSWMe