امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

ترافیک سنگین در محورهای شمالی

براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور محورهای شمالی شاهد ترافیک سنگینی در محدوده‌های مختلف است که این ترافیک از بعدازظهر چهارشنبه تا امروز به ویژه در ساعات روز ادامه داشته است.

به گزارش فراسو، ‌براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگینی در محورهای شمالی وجود دارد به گونه‌ای که در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال، حد فاصل شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه، در آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال، محدوده شهرستانک و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های وانا و بایجان ترافیک سنگینی وجود دارد.

همچنین در آزادراه قزوین-رشت در محدوده رودبار ترافیک سنگینی گزارش شده و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در محدوده گیلاوند ترافیک نیمه سنگینی برقرار است اما محورهای شمالی مذکور فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محورهای مواصلاتی به غیر از آزادراه کرج-قزوین محدوده پلیس راه مهرشهر ترافیک سنگینی گزارش نشده است و به نظر می‌رسد سایر جاده‌های کشور تردد روانی را تجربه می‌کنند. البته براساس اطلاعیه‌ها و گزارشات منتشر شده مرکز مدیریت راه‌های کشور و براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور تردد خودروها و وسایل نقلیه مختلف در روز مختلف حدود هشت درصد نسبت به چهارشنبه گذشته افزایش یافته است که اوج تردد بین ساعت ۱۹ الی ۲۰ و کمترین آن بین ساعات ۴ الی ۵ صورت گرفته است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Od88ON