امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارسال مرحله دوم کمک‌های بانک مسکن به مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان

مرحله دوم کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان و مشتریان خیّر بانک مسکن به هموطنان زلزله‌زده غرب استان هرمزگان اهدا شد.
به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان از ارسال ۵ دستگاه کولر گازی، ۱۵دستگاه آب سردکن، ۳۰ بسته معیشتی و ۲۰ کارت هدیه ۵میلیون ریالی در مرحله دوم به منطقه زلزله زده روستای سایه خوش بندر لنگه استان هرمزگان خبر داد.

مدیرشعب بانک مسکن در استان با اشاره به اینکه بانک مسکن یکی از نهادهایی است که همواره در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده است؛ گفت: کمک‌های خیرخواهانه کارکنان و مشتریان بانک در استان که از طریق شماره حساب صندوق خیریه علی بن ابیطالب(ع) جمع‌آوری شده، در ۲ مرحله به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

کمالی در ادامه توضیح داد: به دلیل شرایط آب و هوایی، یکی از نیازهای اصلی مردم این مناطق وسایل سرمایشی است و به همین منظور در مرحله اول، کارکنان و مشتریان خیّر بانک در اقدامی جهادی با خرید و ارسال ۵۰ دستگاه کولر گازی به مناطق زلزله زده غرب کمک کردند.

گفتنی است، در بامداد یازده تیر امسال، ۲ زلزله بزرگ به قدرت ۶٫۱ و ۶٫۳ ریشتر، منطقه غرب هرمزگان در بندر خمیر و بندر لنگه این استان را لرزاند که در پی آن، چند روستای بخش مهران شهرستان بندرلنگه از جمله سایه خوش دچار خسارت بیش از ۸۰ درصد شدند.
در این حادثه، پنج نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و۱۱۱ نفر دچار آسیب دیدگی شدند.

بر اساس این گزارش، مدیران بانک مسکن از همان روزهای ابتدایی وقوع زلزله ضمن حضور در منطقه، با مردم آسیب دیده گفتگو و همدلی کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CRrvWB