امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اجرای پویش نذر خدمت در همایش عظیم اربعین حسینی توسط پست

محمدباقر بومیان دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه هیچ گونه مبلغی از سوی پست در همایش اربعین حسینی هزینه نخواهد شد افزود: با توجه به خصلت ذاتی پست در خدمت رسانی، پویش نذر خدمت در این همایش برگزار می شود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، دبیر ستاد اربعین حسینی در همایش کارشناسان روابط عمومی شبکه پستی کشور بیان کرد: «هر کس با نیتی در همایش اربعین حسینی حضور دارد پست هم با پویش نذر خدمت در این همایش شرکت و به زائرین خدمات می دهد».
وی با اشاره به اینکه توزیع گذرنامه زائرین به وسیله پست انجام می شود تاکید کرد: «ارسال نذورات مردمی، ارائه سرویس پست یافته به زائرین برای نخستین بار از دیگر خدمات شرکت ملی پست در این برنامه است».
بومیان افزود: «طرح عاشقانه های حسینی نیز از دیگر برنامه های ستاد اربعین شرکت ملی پست است که بر این اساس دلنوشته های مردم با امام حسین ( ع) توسط پست جمع آوری و به تولیت حرم مطهر امام حسین ارسال می شود».
دبیر ستاد اربعین شرکت پست با تاکید بر اینکه شرکت پست در این همایش ۵ پایگاه اصلی در مسیر راهپیمایی دارد گفت: «روابط عمومی با اطلاع رسانی درست و به موقع در پورتال های استانی و شبکه های اجتماعی هموطنان و زائرین را از اقدامات پست آگاه کند».

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/TcI8FF