امروز شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

همکاری سازمان امور استخدامی با معاونت علمی برای تحول اشتغال دانش‌آموختگان

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با اشاره به دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های قبل و بعد از اشتغال، گفت: سازمان امور استخدامی با این محصولات می‌تواند تحولات جدی در حوزه اشتغال دانش‌آموختگان در دستگاه‌ها ایجاد کند.

به گزارش فراسو، سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران ساخت در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری و تعامل سازمان امور استخدامی با معاونت علمی، افزود: یکی از رویکردهای جدید این سازمان تحولات جدی در زمینه استخدام در دستگاه‌ها است؛ چرا که ما شرکت‌های زیادی داریم که در حوزه‌های اشتغال آفرینی فعال هستند و لازم است سازمان امور استخدامی وارد این عرصه شود.

وی با اشاره به تولید محصولات متنوع شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های دانشگاه‌ها، کارآموزی‌ها و نحوه استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اظهار کرد: بخشی از این محصولات مربوط به حوزه‌های قبل از اشتغال و بخش عمده دیگر آن مربوط به بعد از اشتغال است که شامل پایش‌هایی می‌شود که بعد از اشتغال از سوی سازمان امور استخدامی بر روی کارمندان انجام می‌شود.

ستاری خاطر نشان کرد: این حوزه، حوزه نسبتا جدیدی در کشور است که هم می‌تواند اشتغال آفرینی کند و هم موجب تحولات جدی در کشور خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/i3gc8o