امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

نقش کلیدی شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها

مدیرعامل شرکت ملی پست در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی بر اهمیت حضور فعال روابط عمومی ها در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش فراسو، در  آیین نکوداشت و جشن ملی روز روابط عمومی که‌ با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی کشور که شامگاه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ لیائی ضمن تبریک گرامیداشت روز ملی روابط عمومی؛ از روابط عمومی ها به عنوان مرکز ارتباطی سازمان نام برد.
مدیرعامل شرکت ملی پست ادامه داد: «روابط عمومی ها به دلیل جایگاه استراتژیک و بنیادین خود، یاری رسان سازمان در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی هستند و به عنوان نهادی پویا در سازمان هیچ گاه سکون و تعطیلی ندارند.»
وی با بیان اینکه در جوامع اطلاعاتی و جوامع دیجیتالی چرخش و گردش سریع داده ها و اطلاعات بر مبنای فضای مجازی و رسانه های نوین بنا شده است گفت:  روابط عمومی ها  یکی از عوامل اصلی تولید کننده اطلاعات  هستند.
وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی شرکت ملی پست اذعان داشت: «خوشبختانه روابط عمومی این شرکت  با بهره گیری از کارشناسان متخصص و اشنا به دانش روز توانسته است جایگاه مناسبی را کسب نماید.»
لیائی افزود: «حضور فعال در عرصه فضای مجازی و رسانه های دیجیتال از دلایل موفقیت روابط عمومی شرکت ملی پست است‌.»
وی با اشاره به عصر اطلاعات ؛ عنوان کرد: آشنایی کامل با فناوری های روز، تسلط به مسائل ارتباطی و ایده پردازی و تصمیم سازی از ویژگی های کارشناسان روابط عمومی عصر دیجیتال است.
گفتنی است در حاشیه این آیین با حضور لیائی از روابط عمومی های برتر کشور تقدیر شد.
شایان ذکر است روابط عمومی شرکت ملی پست نیز  موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ستاره ملی روابط عمومی شد .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CFyB2M