امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ژاله صادقیان پیشکسوت رادیو و تلویزیون مهمان این هفته «پرنیان صدا»/ اشک‌های صادقیان در مرور خاطرات رادیو

نوزدهمین قسمت مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» با اجرا و تهیه‌کنندگی «سعید توکل» جمعه شب سیزدهم اسفندماه ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما تقدیم رادیودوستان خواهد شد.

به گزارش فراسو، مهمان این هفته «پرنیان صدا» هنرمند محبوب و مجری پیشکسوت صداوسیما «ژاله صادقیان» خواهد بود که این بار از طریق ارتباط اینترنتی با توجه به شرایط کرونایی با ایشان به گفت‌وگو نشستیم.

صادقیان در این دیدار از دوران برنامه کودک و فعالیت‌های هنری‌اش در رادیو سخن گفت و در مرور خاطرات بسیار شنیدنی در لحظاتی تحت تاثیر یادآوری آنها قرار گرفت.

همچنین لطیفه‌های نمایشی این هفته با نقش آفرینی مهران امامیه، حسین عرفانی، اردشیر منظم، عباس محبی، نازنین مهیمنی، داوود منفرد، منوچهر آذری، و مونیکا جهانبان از دیگر بخش‌های شاد و مفرح این قسمت از مجموعه «پرنیان صدا» خواهد بود.

یادی از استاد بی نظیر نوازندگی تار «جلیل شهناز» و انعکاس خاطره‌ای بسیار شیرین از بیان خودشان در کنار «فروزنده اربابی» از جمله بخش‌های دیدنی برنامه پیش رو است که امیدواریم مورد توجه هنردوستان قرار گیرد.

بنابراین گزارش؛ ترانه انتقادی-فکاهی «نمیرم ولایت» با اجرای مرحوم «نجم الدین» و میان ‌پرده‌های شاد و کوتاهی از «رضا صادقی»، «علیرضا جاویدنیا» و «امیرحسین مدرس» شادی بخش لحظات غروبگاه آدینه خواهد بود.

گفتنی است؛ نوزدهمین دوره مسابقه «صدای ماندگار» این هفته طبق سنوات گذشته برگزار و برندگان مسابقه هجدهم نیز معرفی خواهند شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lzEtmh