امروز سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار تهران: با هر مجموعه‌ دولتی دارای ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد می‌شود

استاندار تهران گفت: خواسته رئیس دستگاه قضا درباره اهمیت مقوله حراست از محیط زیست و عدم تغییر کاربری اراضی زراعی را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم چنانچه هر مجموعه‌ای‌ در دولت ساخت و ساز غیرمجاز داشته باشد، اول و جدی‌تر از همه با او برخورد می‌شود.

به گزارش فراسو، محسن منصوری، با اشاره به نگاه ویژه رئیس دستگاه قضا نسبت به اهمیت مقوله حفاظت و حراست از محیط زیست، تغییر کاربری اراضی زراعی، تعدی، تجاوز به منابع طبیعی و اراضی ملی و ساخت و ساز‌های غیرقانونی در بستر و حریم رودخانه‌ها گفت: در جلسه‌ای که خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای بودیم، تأکید داشتند با سرعت با ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌ها مقابله شود که ورودشان به حوزه آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌ها، اقدامی حائز اهمیت است.

وی افزود: خواسته رئیس دستگاه قضا درباره اهمیت مقوله حراست از محیط زیست و عدم تغییر کاربری اراضی زراعی را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم چنانچه هر مجموعه‌ای‌ در دولت ساخت و ساز غیرمجاز داشته باشد، اول و جدی‌تر از همه با او برخورد می‌شود.

منصوری با بیان اینکه دولت مجری قانون است، گفت: اگر یک دستگاه دولتی تخلفی مرتکب شود باید در صدر مطالبات در اصلاح موضوع قرار بگیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: اگر در خود مجموعه استانداری نیز تغافلی صورت بگیرد و دستگاه‌های نظارتی گزارش کنند حتما با آن برخورد می‌کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/n32IlF