امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

علی‌عسگری: استعفایم از هلدینگ خلیج فارس کذب محض است

 مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: خبر استعفای بنده از این سمت کذب محض، خبرسازی و شایعه‌سازی است.

به گزارش فراسو، ساعاتی قبل خبری درباره استعفای عبدالعلی علی‌عسگری از مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس منتشر شد که پیگیری‌های ایرنا از منابع مطلع نشان می‌دهد این خبر، نادرست است.

انتصاب علی‌عسگری به ریاست این هلدینگ پتروشیمی انتقاداتی را در روزهای اخیر به دنبال داشته است.

منتقدان می‌گویند علی‌عسگری تخصصی در حوزه پتروشیمی ندارد و سابقه کاری وی نیز به این صنعت مرتبط نیست.

در همین زمینه، روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با انتشار توضیحاتی درباره انتصاب علی عسگری به سمت مدیرعاملی این هلدینگ، جزئیات جدیدی را از سوابق فعالیت‌های قبلی وی اعلام کرد.

«عبدالعلی علی‌عسگری» روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنده از زمانی که معارفه شدم با قدرت برنامه‌های این هلدینگ را دنبال می‌کنم و از مردم می‌خواهم که به این شایعه‌سازی‌ها توجه نکنند و اخبار را از منابع معتبر دنبال کنند.

وی با بیان اینکه چهار برنامه مهم برای هلدینگ پتروشیمی در نظر گرفته‌ایم گفت: این هلدینگ یک شرکت متعلق به مردم است در همین راستا تلاش می‌کنیم تا با زیرساخت‌های فناوری، بهره‌وری این شرکت را ارتقا بخشیم.

مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس افزود: همچنین از ارزش سهام این هلدینگ در بورس مراقبت می‌کنیم تا شاهد سودآوری و رشد این سهام در بورس باشیم.

وی ادامه داد: تکمیل زنجیره ارزش از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم در همین راستا پروژه‌هایی که دارای فناوری بالا و پایین‌دست پتروشیمی محسوب می‌شوند را عملیاتی خواهیم کرد تا با تکمیل این زنجیره، ثروت کشور بالا رفته و محصولات ارزشمندی با اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان تولید شود.

وی تأکید کرد: اجرای اقدامات اجتماعی از دیگر برنامه‌های این هلدینگ است که در کنار مسائل اقتصادی پیگیری می‌کنیم.

علی‌عسگری با بیان اینکه شفافیت و استانداردسازی در این دوره از هلدینگ مدنظر است گفت: اجازه سوءاستفاده از  منابع و منافع این هلدینگ را نخواهیم داد و دست‌اندازی را قطع خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/3eC4nH