مدیرکل برنامه ریزی، مدیریت پروژه، بودجه و آمار شرکت ملی پست در خصوص کسب رتبه سوم بلوغ و تعالی مدیریت پروژه گفت: بهرهبرداری از فرایندهای ارزیابی سامانههای مدیریت پروژه، به برنامهریزی و توسعه متوازن بخشهای مختلف مدیریتی کمک میکند.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حمیدرضا امینیراد با تاکید بر اینکه این سامانه با شناسایی نقاط قابل بهبود، فرصت اصلاح فرایندها را فراهم میآورد، افزود: با ایجاد دفتر مدیریت پروژه (PMO)، مدیریت و کنترل تمامی فعالیتها براساس چهارچوب استانداردهای مدیریت پروژه PMBOK انجام میشود.
وی ضمن تشریح نحوه ارزیابی سامانه مدیریت پروژه، اظهار داشت: ارزیابی عملکرد بین دستگاهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هشت محور زمان بندی و ثبت اطلاعات پروژهها، مدیریت مستندات پروژهها، اتصال به سایر سامانهها، گزارش ها و داشبورد مدیریتی، هماهنگی با الزامات ابلاغی وزارت، سرعت اتصال و کار سامانه، تبادل اطلاعات با سامانه وزارت و مکانیزاسیون فرایندها، انجام شد.
امینی راد ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان اداره کل برنامهریزی، مدیریت پروژه، بودجه و آمار که نقش مهمی در کسب رتبه سوم تعالی مدیریت پروژه داشتند، اظهار امیدواری کرد: این اداره کل با برنامهریزی منسجم و دقیق متکی بر خلاقیت و نوآوری علمی بتواند بیش از پیش در جهت پیشرفت اهداف و توسعه طرح تحول شرکت در سال آینده، رتبه نخست را کسب کند.