رمضانعلی سبحانیفر مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از مرکز مبادلات پست بین المللی فرودگاه امام خمینی (ره) فرایند عملیات پستی در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز ۲۵ شهریور ماه با همراهی بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره، حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و امور بینالملل، علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حمیدرضا آقاجانی مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات انجام شد، مدیرعامل با کارکنان بخشهای مختلف دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مسایل آنها قرار گرفت.
سبحانیفر همچنین از قسمت های مختلف پستهای وارده و صادره خارجه در مرکز مبادلات پست بین المللی فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید و روند پردازش و سیر مرسولات را مورد بررسی قرار داد.
مدیرعامل ضمن بررسی کامل امکانات و تجهیزات موجود، گفت: شرکت ملی پست با نیازسنجی مناسب در راستای ارتقا کیفیت خدمات و بهبود فرایند آماده سازی و رهسپاری مرسولات پستی خارجه اهتمام ویژه ای دارد.
معاون وزیر افزود: در حال حاضر این شرکت با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن مرسولات، دریافت و ارسال مرسولات به داخل و خارج از کشور را بدون وقفه انجام میدهد و هموطنان می توانند با مراجعه به باجههای پستی سراسر کشور، کالاهای مورد نظر خود را به اقصی نقاط جهان ارسال کنند.
سبحانیفر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: همکاران شبکه پستی در کل کشور بدون تعطیلی در حال خدمات رسانی مطلوب به مردم عزیز هستند.
وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از این مرکز، اظهار داشت: زمان سیر مرسولات تا تحویل به مشتریان از دغدغههای مهم مسئولان بوده و این شبکه در راستای توسعه همکاریها با بخش خصوصی و اپراتورهای پستی، آماده اشتراک گذاری و در اختیار گذاشتن فضای عملیاتی فیزیکی و استفاده از ظرفیتهای این مرکز است.
مدیرعامل ادامه داد: در نظر داریم جهت رفاه حال مسافران در آینده ای نزدیک و با هماهنگی شهر فرودگاهی باجه پستی مستقر در سالن مسافری را به سالن ترانزیت خروجی، منتقل نمایم تا مسافران بتوانند بار اضافی خود را از طریق پست به سایر نقاط ارسال نمایند.
دیدار از بخشهای مختلف پست بار اداره کل گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، باجه پستی این فرودگاه و سالنهای شرکتهای پست خارجه، از دیگر بخش های بازدید مدیرعامل بود.