امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری تودیع و معارفه رییس اداره امور شعب بانک ملی استان البرز

در مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره امور شعب استان البرز بر لزوم حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از بخش تولید در این استان تاکید شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،حسن مونسان عضو هیات مدیره در این مراسم که کاظمی معاون منابع انسانی، آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور و مقامات استانی و مشتریان برتر استان حضور داشتند، برنامه ریزی و سیاست گذاری در راستای توسعه اقتصادی ، افزایش اشتغالزایی در سطح کشور را از اهداف استراتژیک بانک ملی ایران اعلام کرد و گفت: در شرایط اقتصادی فعلی که بسیاری از درآمدهای پیش بینی شده تحقق نیافته است ، نقش بانک ها و به خصوص بانک ملی ایران در تامین مالی و حمایت از تولید و خدمات زیربنایی کشور،بسیار حیاتی است.

وی افزود: تجهیز منابع در جهت برون رفت از شرایط ناترازی نقدینگی و رسیدن به یک پایداری و ثبات در شاخص منابع، بسیار حائز اهمیت است و در این راستا ، تلاش و مشارکت همه کارکنان بانک ضروری است.

مونسان بر ضرورت برنامه ریزی در راستای اولویت های استانی و توجه ویژه به بخش صنعت،کشاورزی و اقشار کم درآمد تاکید کرد.

عضو هیات مدیره ، ایجاد نشاط ، همدلی و توجه به منابع ارزشمند انسانی و برنامه ریزی در جهت افزایش پیوند سازمانی ، عدالت محوری و شایسته سالاری را از مهم ترین عوامل اجرای اهداف استراتژیک بانک ملی ایران دانست و خواستار ارتقای شاخص ها در حوزه منابع انسانی شد.

حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت:تلاش کارکنان بانکی در خدمت رسانی در حوزه بانکداری و تلاش برای تقویت جبهه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و در بارور شدن درخت تناور انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود:کاهش فاصله بین صف و ستاد ، آموزش کارکنان شبکه بانکی با استفاده از اساتید مجرب و مجهز به دانش روز و همچنین حمایت از بخش های تولیدی و تامین مالی فعالان اقتصادی در راستای اجرای اسناد بالا دستی از مهم ترین رسالت ها و رویکردهای بانک ملی ایران به ویژه در حوزه منابع انسانی است.

محمد نور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز در این مراسم ضمن تاکید بر اعطای تسهیلات تکلیفی ، بر افزایش تعامل و هم افزایی اداره امور شعب استان البرز با کارکنان در جهت پیشبرد اهداف بانک، مردم داری و برقراری ارتباط موثر و بهینه با مشتریان در راستای حل مشکلات و ایجاد رضایتمندی و حمایت از مراکز تولیدی در راستای اولویت های استانی با هدف افزایش شاخص های اقتصادی در استان، تاکید کرد.

در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد احمد ملکی راد در دوره ریاست اداره امور شعب این استان،یوسفعلی مهرپویا به عنوان سرپرست این اداره امور شعب،معرفی شد.

گفتنی است معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور در سفر به استان البرز در بازدید از صندوق نوآوری و شکوفایی استان در نشستی با  اعضای هیأت مدیره این صندوق، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها را از اولویت های بانک ملی ایران با هدف افزایش شاخص های اقتصادی و علمی استان ها به ویژه استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور،اعلام کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0jE05G