نماینده مردم رشت: ویترین هر سازمانی خدمات الکترونیکی آن است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره کل پست استان گیلان گفت: ویترین هر سازمانی از جمله پست، ارایه خدمات و سرویس های الکترونیکی آن است.

به گزارش فراسو به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پست، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در دیدار و گفت و گو با مدیریت و کارکنان پست این استان افزود: مدیران صرفنظر از کارهای روزمره، می بایست با نگاه کارشناسی، تجزیه و تحلیل مناسبی از روند انجام امور داشته باشند، در غیر این صورت دچار روزمرگی و یکنواختی می شوند.

وی با اشاره به اینکه پست امروزه از نیروهای توانمندی برخوردار است، اظهار داشت: کارکنان این شبکه به دلیل سخت کوشی؛ در مقایسه با کارکنان دیگر سازمان ها از توانایی بالاتری برخوردار هستند .

این نماینده مجلس، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان شبکه پستی کشور بویژه همکاران پست گیلان، ویترین پست را به دلیل ارایه خدمات الکترونیک، درخشان تر و جذاب تر از گذشته عنوان و آمادگی خود به منظور حمایت و پشتیبانی بیشتر از شبکه پستی را اعلام کرد.

مدیر کل پست استان گیلان نیز در این دیدار به تشریح تغییر رویکرد پست از سنتی به الکترونیکی پرداخت و گفت: حضور گسترده تر پست در عرصه تجارت الکترونیک، تحول چشمگیر در مبادله اطلاعات بازرگانی، محصولات و خدمات را به همراه خواهد داشت.

فخربین سبحانی توسعه تجارت الکترونیک را مستلزم ایجاد بسترهای قانونی و امنیتی عنوان کرد و افزود: این مدل از تجارت، توان رقابت برای تولید کنندگان و خرده فروشان کم سرمایه و همچنین قدرت انتخاب مصرف کننده را افزایش داده است.