کنترل کیفیت خدمات پستی در روزهای پایانی سال از سوی تیم های نظارتی

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: تیم های ویژه کنترل کیفیت، عملکرد خدمات پستی در روزهای پایانی سال را رصد می کنند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی با اعلام این خبر گفت: دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان به منظور کنترل کیفیت خدمات و اطمینان از ایفای تعهدات و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان به ویژه در روزهای پر ترافیک پایانی سال، با همکاری اداره کل حراست و امنیت پستی و دفتر مدیریت عملکرد اقدام به تشکیل تیم های ویژه کنترلی نموده است.
وی افزود: براساس بخشنامه ای که به واحدهای اجرایی ابلاغ شده، ادارات پست استان ها موظف به تدوین برنامه بازدید درون استانی با بهره گیری از توان کارشناسان آن واحد و ارائه گزارش آن را به دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان هستند.
احمدی بازدید از استان های همجوار را یکی دیگر از برنامه های این طرح برشمرد و گفت: براساس جدولی که به ادارات کل پست استان ها ابلاغ شده، تیم های استانی متشکل از کارشناسان حراست، مدیریت عملکرد و کیفیت و حمایت از مشتری، جهت بازدید و کنترل فرآیندهای استان های همجوار اعزام خواهند شد.
وی تأکید کرد: بنا بر اهمیت موضوع حضور به موقع کارشناسان در استان های مقصد طبق جدول ارسالی، تکمیل چک لیست های ابلاغی به صورت فایل EXCEL و جمع بندی نهایی، بازدید از واحدهای توزیع و کنترل عدم رسوب مرسولات و تأخیر در توزیع، بازدید از واحدهای قبول و رصد چگونگی پاسخگویی به مشتریان و نظارت بر باجه های معطله، عصرگاهی و شبانگاهی ضروری است.
معاون فنی و بازرگانی تصریح کرد: تیم های کنترلی نیز از سوی ستاد شرکت به منظور نظارت و رصد فرآیندهای عملیاتی و کیفی اعزام خواهند شد که لازم است اقدامات لازم برای همکاری موثر با آنان از سوی واحدهای اجرایی انجام شود.

لینک کوتاه خبر: http://farasoonews.ir/o0Ytv



ارسال