روابط عمومی بیمه معلم دستاوردهای این شرکت را تشریح کرد

در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، دستاوردهای شرکت بیمه معلم تشریح شد.

 به گزارش فراسو، روابط عمومی بیمه معلم در مقدمه این گزارش با اعلام اینکه ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی است، روز حرفه ای که هدف آن کسب منافع برای کل سازمان است بخشی از دستاوردهای این شرکت را تشریح کرد.

در این گزارش آمده است: در دپارتمان روابط عمومی بیمه معلم تلاش شده است با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی  برای پیشبرد اهداف سازمانی   از ظرفیت های موجود حداکثر بهره برداری صورت گیرد   و بدون شک تلاش برای دستیابی به این مهم  از جمله برقراری ارتباط موثر ،کارآمد و موفق  بین درون و برون سازمان جز با حمایت سهامداران و مدیریت شرکت میسر نبود است.

و اینک در روز جهانی  ارتباطات، روابط عمومی بیمه معلم  عناوین دستاوردهای این  شرکت  را که طی سالها تلاش مستمر مدیران توانمند و شایسته آن بدست آمده است، اعلام نمی نماید:

۱٫     قرار گرفتن بیمه معلم در لیست ۱۰۰ شرکت برتر بر اساس رتبه بندی   IMI – ۱۰۰

۲٫    بیمه معلم در لیست باشگاه ۱۰۰۰ میلیاردی ها

۳٫    کسب عنوان برترین شرکت در تدوین سند استراتژی از بین ۲۸ شرکت‏ زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان

۴٫     سهام شرکت بیمه معلم در آستانه ورود به فرابورس

۵٫     تقدیر شورای عالی بیمه از بیمه معلم در حوزه سرمایه گذاری

۶٫     دریافت گواهینامه بیمه برتر در ارائه خدمات دریایی/ بیمه معلم بزرگترین بیمه گر دریایی کشور

۷٫     دریافت لوح تقدیر چهره ماندگار صنعت بیمه کشور به مدیر عامل بیمه معلم

۸٫     اهداء جایزه بهترین رهبر کسب و کار به مدیرعامل بیمه معلم از سوی موسسه MENAA

۹٫     تندیس بهترین بازی دیجیتال سال ایران برای تولید بیمه معلم

۱۰٫   تقدیر معاون رئیس جمهور از مدیر عامل بیمه معلم بابت خدمات ارزنده به سازمان حفاظت محیط زیست کشور

۱۱٫   ایفای مسئولیت اجتماعی؛ تقدیر معاون رئیس جمهور از مدیر عامل بیمه معلم به جهت حل مشکل مادی و معنوی دانش آموزان آسیب دیده شین آباد

۱۲٫   انتخاب بیمه معلم به عنوان شرکت برتر دریافت کننده گواهینامه صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه کشور

۱۳٫  دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده برای سومین بار متوالی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور

۱۴٫  دریافت نشان استاندارد بین المللی اعتماد مشتریان TBA)) از سوی اتحادیه اروپا/ نوآوری در مدیریت بیمه

۱۵٫  تقدیر سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران از خدمات بیمه معلم

۱۶٫  دریافت گواهینامه های ایزو: مدیریت رضایتمندی مشتریان   (ISO/TS10004:2012)/  مدیریت کیفیت  (ISO9001:2015)/  مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014) توسط بیمه معلم

۱۷٫  دریافت گواهینامه تعهد به تعالی بر پایه مدل EFQM به عنوان نخستین شرکت بیمه ای  کشور

و …………….

۱۸٫  کسب تندیس روابط عمومی برتر دررشته اطلاع رسانی و مدیریت راهبردی از جشنواره برترین های روابط عمومی ایران